esinejad
Andres Kaljuste
vioola
Jaani Helander
tšello
Liis Jürgens
harf
Anna-Liisa Bezrodny
viiul
Anna-Liisa Eller
kannel
Kirill Ogorodnikov
kitarr
Marcel Johannes Kits
tšello
Maksim Štšura
klaver
Silvia Ilves
Tšello
Indrek Leivategija
tšello
Jaan Ots
klaver

Maria Goršenina
viiul
Linda-Anette Verte
viiul
Triinu Piirsalu
viiul
Meelis Orgse
barokkviiul

Indrek Leivategija on käesoleval ajal Bambergi Sümfooniaorkestri tšellorühma kontsertmeister ning samas rollis sage külaline paljudes teistes Saksamaa tipporkestrites (Leipzigi Gewandhaus-orkester, Edela-Saksa Raadio Sümfooniaorkester Stuttgardis, Baieri Ringhäälingu Sümfooniaorkester jt). Oma põhitöö kõrvalt tegeleb Leivategija aktiivselt õppejõu, solisti ja kammermuusikuna ning esineb tihti festivalidel nii Euroopas kui ka väljaspool. Lisaks juhendab ta Saksa Rahvusliku Noorteorkestri ja Bambergi Sümfooniaorkestri Akadeemia tšelliste ning õpetab Elleri-nimelises Tartu Muusikakoolis “Elleri Akadeemia” programmi raames.
Indrek alustas tšelloõpinguid viieaastaselt Elleri-nimelises Tartu Muusikakoolis Reet Metsa tšelloklassis, mille lõpetas 2005. aastal. 2005/2006 tudeeris ta Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias Henry-David Varema juhendamisel, suundudes seejärel Saksamaale, kus lõpetas 2013. aastal Müncheni Muusika- ja Teatrikõrgkooli magistrantuuri prof Wen-Sinn Yangi tšelloklassis. Selle kõrval täiendas ta end Itaalias Fiesole Muusikakoolis Natalia Gutmani juures.
Ta on osalenud arvukatel konkurssidel nii Eestis kui võõrsil, kus on pälvinud mitmeid preemiaid ning teinud salvestisi Eesti Rahvusringhäälingule, Baieri Ringhäälingule ja Saksa Raadiole. 2008–2010 töötas Indrek Leivategija Baieri Ringhäälingu Sümfooniaorkestris.

Mitmekülgne muusik Andres Kaljuste on Eesti publikule tuttav nii dirigendi-, viiuli-, kui ka vioolamängija rollis. Solistina on ta esinenud Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri, Verona Filharmoonia orkestri, Tallinna Kammerorkestri, Vanemuise Sümfooniaorkestri ja orkestri Belgrade Strings ees; 2010. a. tegi ta debüüdi Berliini Konzerthausis Capella Academica saatel, esitades J. Brahmsi viiulikontserdi D-duur op. 77. Orkestrandina on ta kaasa löönud sellistes Euroopa tipporkestrites nagu Berliini Raadio Orkester, Philharmonia Orchestra, Royal Philharmonic Orchestra ja Helsingi Filharmoonikud.
Dirigendina on ta seisnud Helsingi ja Tampere Filharmoonikute, Odense Sümfooniaorkestri, Lahti Sinfonia, Aarhusi Sümfoonikute jt. orkestrite ees. Käesoleval hooajal juhatab Tallinna Kammerorkestrit Eesti Muusika Päevade avakontserdil ja festivalil KRATT ning debüteerib Aalborgi Sümfooniaorkestri ees.
Vioolamängijana esineb ta sageli festivalidel Eestis ja välismaal, näiteks on ta viimastel aastatel üles astunud Tallinna ja Helsingi kammermuusikafestivalidel. Ta on salvestanud erinevates kammerkoosseisudes plaadifirmadele Signum ja Navona.
Kaljuste muusikutee ja instrumendiõpingud said alguse Aino Riikjärve juures Tallinna Muusikakeskkoolis. Hiljem järgnesid õpingud Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias, Stockholmi Kuninglikus Muusikakõrgkoolis ja Hanns Eisleri nimelises Muusikakõrgkoolis Berliinis. Tema juhendajateks on olnud Urmas Vulp, Nina Balabina, Oleg Balabine ja prof. Ulf Wallin. Orkestridirigeerimise magistrikraadi omandas ta Sibeliuse Akadeemias Atso Almila ja Hannu Lintu klassis.
Kaljuste on olnud tegev ka õppejõuna Stockholmi Lilla Akademienis ning Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias.

Anna-Liisa Bezrodny on rahvusvaheliselt tunnustatud viiulisolist ja -õppejõud, kes on astunud üles selliste orkestrite ees nagu Philharmonia Orchestra, Zürichi Kammerorkester, Gewandhaus Leipzig, Helsingi Filharmoonia Orkester, Eesti Riiklik Sümfooniaorkester jpt. ning esinenud maailmakuulsates saalides nagu Moskva Konservatooriumi suur saal, Peterburi Filharmoonia suur saal, Royal Festival Hall, Cadogan Hall, Barbican ja Wigmore Hall, Konzerthaus Berlin, Philharmonie Köln jt. Solistina on ta koostööd teinud selliste dirigentitega nagu Sir Colin Davis, Leif Segerstam, Paavo Järvi, Olari Elts, Eri Klas, Nikolai Aleksejev, Arvo Volmer, Paul Mägi, Tibor Boganyi jt.
Anna-Liisale on omistatud prestiižikas Guildhalli Muusika- ja Teatrikooli kuldmedal, mille on varasemalt võitnud sellised kuulsused nagu Bryn Terfel, Tasmin Little ja Jaqueline Du Pré. Samuti on ta pälvinud preemiaid rahvusvahelistel konkurssidel, teiste hulgas II preemia J. Brahmsi nimelisel konkursil Austrias ja III preemia J. Heifetzi nimelisel konkursil Leedus.
Viiulimängu õppimist alustas Anna-liisa dots. Ivi Tiviku juures ning jätkas põhiliselt oma vanemate, prof. Igor Bezrodny ja prof. Mari Tampere-Bezrodny õpilasena. Hiljem on ta õppinud Y. Neamani, K. Smietana ja J. Glickmani juures ning omandanud magistrikraadi Sibeliuse Akadeemias Helsingis ja Guildhalli Muusika- ja Teatrikoolis (Guildhall School of Music and Drama) Londonis.
Ta on lindistanud teiste hulgas Klassikaraadiole ja ETV-le, BBC 3-le ja YLE-le. Aastal 2010 ilmus tal koostöös pianist Ivari Iljaga CD plaadifirmale ALBA Records; samal aastal valmis ka Eino Tambergi viiulikontserdi CD koostöös Mihkel Kütsoni ja Vanemuise Sümfooniaorkestriga. Hiljuti salvestas Anna-Liisa plaadifirmale ERP Records DVD, mis on pühendatud tema isale, maailmakuulsale viiuldajale ja dirigendile Igor Bezordnyle.
Anna-Liisa mängib käesoleval ajal Amati viiulil, mis on talle laenatud Soome Kultuurifondi poolt.

Marcel Johannes Kits on üks väljapaistvamaid Eesti noorema põlvkonna interpreete. Ta on võitnud I preemia Johannes Brahmsi nimelisel konkursil Austrias (2016) ning I preemia George Enescu nimelisel konkursil Rumeenias (2018). Aastal 2019 jõudis ta Saksamaal maineka ARD konkursi semifinaali. Ta on saavutanud I koha nii ETV telekonkursil “Klassikatähed” (2013) kui ka Eesti keelpillimängijate konkursil (2015).
Marcel alustas tšelloõpinguid Tallinna Muusikakeskkoolis Laine Leichteri ja Mart Laasi käe all. Peale keskkooli lõpetamist suundus ta õppima Trossingeni Muusikaülikooli prof. Francis Goutoni juurde. Praegusel ajal jätkab ta oma õpinguid Berliini Kunstiülikoolis prof. Jens Peter Maintzi tšelloklassis.
Käesoleval hooajal esines ta solistina Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri, Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia sümfooniaorkestri ja Pärnu Linnaorkestri ees. Varasemalt on ta soleerinud Peterburi Sümfooniaorkestri, Läti Rahvusliku Sümfooniaorkestri, Jeruusalemma Sümfooniaorkestri, Tallinna Kammerorkestri, Müncheni Kammerorkestri, Moskva Riikliku Kammerorkestri, Iisraeli Sümfooniaorkestri jt. ees ning esinenud mainekates kontserdisaalides nagu näiteks Berliini Konzerthaus, Peterburi Filharmoonia suur saal, Hamburgi Elbphilharmonie suur saal, Berliini Filharmoonia, Boulez Saal jpt. Augustis 2020 tegi ta debüüdi festivalil Young Euro Classic Berliini Konzerthausi saalis ja ka festivalil Festspiele Mecklenburg-Vorpommern.
Marcel tegutseb aktiivselt ka kammermuusikuna, olles klaveritrio Trio ’95 ja keelpillikvarteti M4GNET liige ning sage külaline erinevatel festivalidel. Ta mängib Francesco Ruggeri 1674. aastal Cremonas valmistatud tšellol ja kasutab Prantsuse meistri Victor Fétique’i umbes 1900. aastal valmistatud poognat. Nii pilli kui poogna on tema kasutusse andnud Saksa fond Deutsche Stiftung Musikleben.

Viiuldaja Linda-Anette Verte on omandanud bakalaureusekraadi Sibeliuse Akadeemias Mari Tampere-Bezrodny viiuliklassis ja jätkab samas kõrgkoolis magistriõpinguid prof. Réka Szilvay viiuliklassis. Ta on end täiendanud vahetusõpilasena Lõuna-California Ülikoolis (Thornton School of Music) Los Angeleses prof. Pamela Franki viiuliklassis ja arvukates meistriklassides. Viiuliõpinguid alustas ta Tiiu Peäske juures ning jätkas Tallinna Muusikakeskkoolis, kus tema õpetajateks olid Ivi Tivik ja Mari Tampere-Bezrodny.
Solistina ja erinevates kammerkoosseisudes on ta esinenud Venemaal,Taanis, Rootsis, Soomes, Ameerika Ühendriikides, Saksamaal ja Ukrainas.Ta on solistina esinenud ERSO, Vanemuise Sümfooniaorkestri, Pärnu Linnaorkestri, Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia Sümfooniaorkestri, Sibeliuse Akadeemia sümfooniaorkestri, Haapsalu Kammerorkestri, Uue Tänava Orkestri, VHK keelpilliorkestri ja Kiievi Solistide ees ning teinud koostööd dirigentidega nagu Paul Mägi, Jüri Alperten, Mikk Murdvee, Arvo Volmer, Atso Almila jt. Eelmisel aastal oli ta koos dirigent Kaspar Mändi ja Pärnu Linnaorkestriga Rasmus Puuri Viiulikontserdi esiettekandja.
Hooajal 2015/2016 mängis Linda praktikandina Kanada Rahvusliku Kunstide Keskuse (National Arts Center) orkestris. Olles aastatel 2016-2019 töötanud Vanemuise Sümfooniaorkestri kontsertmeistrina, pühendub ta käesoleval ajal peamiselt esinemistele solistina ja erinevates kammerkoosseisudes. 2017 aastal ilmus Linda luuleraamat/CD, kus kõlavad teosed sooloviiulile ning muusika vahele loeb Linda poolt kirjutatud luuletusi Harriet Toompere.
Linda mängib aastal 2019 Londonis valminud Andreas Hudelmayeri viiulil.

Jaani Helander on soome tšellist, kelle aktiivne kontserttegevus hõlmab esinemisi nii solisti kui kammermuusikuna. Pärast õpingute lõppu Sibeliuse Akadeemias Martti Rousi tšelloklassis on ta end täiendanud Natalia Gutmani juures Scuola di Musica di Fiesoles Firenzes. Käesoleval ajal töötab Jaani Helsingi Filharmoonia Orkestris ja Sibeliuse Akadeemias ning on koos viiuldaja Kreeta-Julia Heikkiläga Helsingi kammermuusikafestivali kunstiline juht.
Ta on võitnud II preemia Turu Tšellokonkursil (2010) ja I preemia ISA Festivali keelpillikonkursil Austrias. Soomes on ta esinenud solistina n. Turu Filharmoonia Orkestri, Joensuu Linnaorkestri ja Hämeenlinna Linnaorkestri ees ning soleerinud ka Austrias kammerorkestri Spirit of Europe ees.
Kammermuusikuna on ta esinenud mitmetel festivalidel nii Soomes kui ka mujal, näiteks iPalpiti Ameerika Ühendriikides ja Nafplion Kreekas. Koos viiuldaja Kreeta-Julia Heikkilä ja pianist Jaan Otsaga kuulub ta klaveritrio TEOS koosseisu. Tšellorühma kontsertmeistrina on ta osalenud Helsinki ja Tampere Filharmoonikute ja rahvusvahelise iPalpiti Orchestra töös.
Jaani mängib 1914. a. valminud Vincenzo Postoglione tšellol, mille on talle laenanud Soome-Rootsi Instrumendifond.

Anna-Liisa Eller (1988) on eesti kandlemängija, kes on esinenud arvukatel muusikafestivalidel Eestis, Leedus, Poolas, Hispaanias, Itaalias, Saksamaal, Austrias, Norras ja Prantsusmaal jm. Teda seob aktiivne koostöö ansambliga Supersonus ning 2019 aastal osales ta ka ansambli esikplaadi salvestamisel plaadifirmale ECM. Lisaks teeb ta regulaarselt koostööd ansamblitega Kapsberger, Oni Wytars, Vox Clamantis, Floridante, Rondellus jt.
Anna-Liisa muusikuteed on pärjanud mitmed auhinnalised kohad konkurssidel, näiteks esikohad rahvusvahelistel kandlekonkurssidel Vilniuses (2008) ja Helsingis (2011), millest viimasel ta pälvis ka Koistinen kantele eripreemia.
Käesoleval ajal tegutseb ta aktiivselt nii solisti, ansamblisti kui ka õppejõuna ning õpib Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias doktoriõppes prof. Imbi Tarumi ja prof. Toomas Siitani juhendamisel. Eelnevalt on ta omandanud magistrikraadi cum laude Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias ning täiendanud end Lyoni Kõrgemas Riiklikus Muusika ja Tantsu Konservatooriumis ja Trossingeni Muusikakõrgkoolis.
Lisaks kandlele esineb Anna-Liisa ka käsitrummidel, plokkflöötidel, torupillil ja psalteeriumil. Tema erihuviks on kaasaegne muusika ja varajane muusika. Anna-Liisa doktoritöö teema on “17. ja 18. sajandi instrumentaalmuusika kohandamisest Eesti kromaatilisele kandlele” ning ka Tallinna keelpillifestivalil esitab ta oma uurimustööga seonduvat repertuaari.

Maksim Štšura on Eesti pianist, helilooja ja akadeemik.Ta on omandanud bakalaureusekraadi cum laude Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias prof. Ivari Ilja klaveriklassis. Hiljem on ta omandanud magistrikraadi ja artistidiplomi prof. Gordon Fergus-Thompsoni klaveriklassis Londoni Kuninglikus Muusikakolledžis, kus ta kaitses eelmisel aastal edukalt ka oma doktorikraadi.
Maksim on esinenud Eestis, Soomes, Saksamaal, Prantsusmaal, Itaalias, Austrias, Hollandis, Venemaal ning paljudes Suurbritannia kontserdisaalides. Ta on teinud solistina koostööd selliste orkestritega nagu Eesti Riiklik Sümfooniaorkester, Rahvusooper Estonia Sümfooniaorkester, Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia sümfooniaorkester, Narva Linnaorkester jt ning teinud koostööd dirigentidega nagu Vello Pähn, Nikolai Aleksejev, Paul Mägi, Jüri Alperten, Aleksandr Titov, Anatoli Štšura, Mihhail Gerts ja Risto Joost. Ta on esinenud mitmetel festivalidel, näiteks Deal, St. Magnus ja Brighton Festival Inglismaal, Pärnu Muusikafestival, Rahvusvaheline Mravinski nimeline Muusikafestival, “Klaver” jpt ning pälvinud tunnustust paljudel konkurssidel, sh I preemia Rahvusvahelisel Chopini-nimelisel noorte pianistide konkursil Narvas (2000) ja I preemia VII Eesti pianistide konkursil (2008). Samuti oli ta 2013 aastal Suurbritannia Kolledživahelise Beethoveni konkursi võitja.
Aastal 2012 moodustatud Foyle-Štšura Duo võitis 2015. aastal Salieri–Zinetti rahvusvahelise kammermuusika konkursi ja Euroopa Beethoveni Klaverühingu duode konkursi. Muusikud on esinenud kuulsates saalides nagu Concertgebouw Amsterdamis ja Wigmore Hall Londonis, samuti Cervantino festivalil Mehhikos ning New Yorgi kammermuusika festivalil. 2018–19 hooajal ilmusid duo debüütplaadid: The Great War Centenary Hollandi plaadifirma Challenge Records’i jaoks ning Penderecki and Lutosławski viiuli ja klaveri koguteosed Suurbritannia plaadifirma Delphian Records’i jaoks. 2020. aastal ilmus duolt esimene plaat Challenge Records’i jaoks lindistatud Beethoven sonaatide tsüklist. Lindistused on saanud kriitikute heakskiidu sellistes väljaannetes nagu BBC Music Magazine ja Gramophone.
Osta plaate:

Jaan Ots on Tallinnas sündinud pianist ja dirigent. Ta on lõpetanud Tallinna Muusikakeskkooli klaveri erialal õp. Marja Jürissoni ja trompeti erialal ning omandanud bakalaureusekraadi klaveri erialal Eesti Muusika-ja Teatriakadeemias Mati Mikalai klaveriklassis. Ta on olnud edukas mõlemal erialal, võites preemiaid enam kui paarikümnel noortekonkursil Eestis ja väljaspool, sh I preemia noorte pianistide konkursil “Steinway&Sons” Hamburgis (2003) ja II preemia ning EMCY eripreemia noorte pianistide konkursil “Step towards mastery” Peterburis (2005).
Dirigendina on ta seisnud Jyväskylä Sinfonia, Lahti Sinfonia, Hamburger Camerata, ERSO, Pärnu Linnaorkestri, Narva Linnaorkestri ning Klaaspärlimäng Sümfonietta ees. 2017. aasta detsembris debüteeris ta Soome Rahvusooperis Tšaikovski balleti “Pähklipureja” ettekannetega. Ta on tegutsenud assistendina Soome Raadio Sümfooniaorkestri juures, Savonlinna Ooperifestivalil ning Kreeka Rahvusooperis. Alates 2017. aasta septembrist on ta ametis Tallinna Muusikakeskkooli Sümfooniaorkestri dirigendina.
Jaan on lõpetanud Sibeliuse Akadeemia magistrantuuri dirigeerimise erialal, juhendajateks Leif Segerstam ja Atso Almila. Oma õpingute käigus täiendas ta end vahetusüliõpilasena Pariisi Konservatooriumis (CNSM) ning osales Jukka-Pekka Saraste, Esa-Pekka Saloneni, Mikko Francki, David Zinmani, Thomas Sanderlingi ja Järvi Akadeemia meistriklassides.
Jaan on klaveritrio TEOS ning Frielinghaus Ensemble liige.

Klaus-Peter Haav alustas viiuliõpinguid 7-aastaselt Lääne-Helsingi Muusikakoolis Terhi Mali käe all ning jätkas õpinguid Grazyna Geberti juures Espoo Muusikakoolis ning Sibeliuse Akadeemia noorteosakonnas Janne Malmivaara viiuliklassis. Alates 2010. a. on tema juhendajaks olnud Mari Tampere-Bezrodny. Ta on end programmi ERASMUS raames ka Milaanos Giuseppe Verdi nimelises Konservatooriumis prof. Christian Anzingeri juures, samuti Ana Chumachenko, Ilya Gruberti, Pavel Bermani, Michael Vaimani jpt. Meistriklassides. Lisaks on ta õppinud dirigeerimist Jorma Panula dirigeerimisklassis. Käesoleval ajal on Klaus lõpetamas bakalaureuseõpinguid Sibeliuse Akadeemias.
Klaus-Peter töötab regulaarselt Helsingi Linnaorkestris ja Soome Rahvusooperi sümfooniaorkestris. 2020. a. alustas ta täiskohaga tööd Joensuu Linnaorkestri I viiuli rühmas. Ta on mänginud ka Eesti Festivaliorkestris, mille koosseisus ta tegi kaasa Euroopa turnee ning on osalenud Milaano Filharmoonia orkestri töös.
Eestis on Klaus esinenud festivalidel „Võru Kõla“ ja Saaremaa Kammermuusikafestivalil.

Ivi Ots on õppinud viiulimängu Ivi Tiviku juhendamisel Tallinna Muusikakeskkoolis ning hiljem Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias ja Sibeliuse Akadeemias Mari Tampere-Bezrodny juhendamisel, kus ta omandas ka magistrikraadi. Alates 2012. a. jätkas ta õpinguid Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia doktoriõppes.
Ivi on solistina esinenud Vanemuise Sümfooniaorkestri, Tallinna Kammerorkestri, Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia sümfooniaorkestri, Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri jt. orkestrite ees, esitades teoseid nagu P.I. Tšaikovski ja A. Glazunovi viiulikontserdid, P. de Sarasate Carmen-Fantaasia jt. Ta on osalenud rahvusvahelistel festivalidel nagu The International Holland Music Sessions (Bergen, Holland), Encuentro de la Musica Y Academia Santander (Santander, Hispaania), Cordes al Mar (Benicassim, Hispaania) ning mitmetel eesti muusikafestivalidel.
Alates 2012. a. on teda sidunud tihe koostöö pianist Age Juurikasega, kellega ta on andnud arvukaid kontserte ning salvestanud ka Klassikaraadiole. Ajavahemikus 2013-2020 töötas ta Hispaania Riiklikus Sümfooniaorkestris ning hooajal 2017-2018 ka Kuningliku Ooperiteatri sümfooniaorkestris Madriidis.
Ivi on pälvinud I preemia ja eripreemia rahvusvahelisel Heino Elleri nimelisel Viiuldajate Konkursil (2013), samuti I preemia festivali „Musical Summer at the Mill“ raames peetud konkursil Prantsusmaal ja kaks preemiat Eesti noorte interpreetide konkursil Con Brio.
Lisaks tööle interpreedina on Ivi aastaid aktiivselt tegelenud kultuurisündmuste korraldamisega, koordineerides MTÜ Aavo Otsa Muusikastuudio Eesti-siseseid ja rahvusvahelisi projekte.

Liis Jürgens (Viira) on helilooja, harfimängija ja improvisaator. Ta on õppinud klassikalist interpretatsiooni harfil Eda Peäske; heliloomingut Mati Kuulbergi, Alo Põldmäe ja Helena Tulve; improvisatsiooni Taavi Kerikmäe ja Anto Petti ning elektroakustilist muusikat Margo Kõlari juhendamisel.
Liisi tegevus harfimängijana on laiahaardeline, ulatudes soolokontsertidest ja improvisatsioonilisest tegevusest orkestrimänguni. Ta töötanud Eesti Riiklikus Sümfooniaorkestris (2007–2017) ning teinud koostööd pea kõigi eesti orkestritega, samuti on ta osalenud mitmete rahvusvaheliste orkestrite töös. Kammermuusikuna on ta teinud kaasa erinevates klassikalise, jazz- ja improvisatoorse muusika projektides. Ta on ansambli Una Corda (harf, kannel ja klavessiin) asutajaliige.
Jürgensi heliloomingut iseloomustab figuratiivne mõtlemine ning liikuva pildi “tõlkimine” helisse. Tema looming hõlmab teoseid väga erinevatele koosseisudele alates sooloinstrumendist, häälest ja elektroakustikast kuni koori ja sümfooniaorkestrini. Lisaks Eestile on tema teoseid kantud ette Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Venemaal, Taanis, Itaalias ja Austrias.
Oma teost “Silmapiiril” viiulile ja harfile esitab Liis ka Tallinna keelpillifestivalil.

Kirill Ogorodnikov on Eesti uuema põlvkonna kitarrist, kelle tegevus hõlmab nii kontserte solistina ja ansamblistina kui ka laialdast pedagoogitööd erinevates õppeasutustes ja meistrikursustel. Tema repertuaari kuuluvad originaalteosed ja transkriptsioonid barokist kaasaegse muusikani. Eesti heliloojad René Eespere ja Lauri Jõeleht on talle pühendanud teosed, millest ta on teinud ka esiettekanded.
Kitarrimänguga alustas ta Ahtme Kunstide Koolis ja jätkas oma õpinguid Georg Otsa nimelises Muusikakoolis Tiit Petersoni juures. Ta on on omandanud bakalaureusekraadi Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias Heiki Mätliku juhendamisel ja magistrikraadi mainekas Kölni Muusikakõrgkoolis prof. Gerhard Reichenbachi kitarriklassis.
Kirill on rahvusvaheliste konkursside laureaat (Tallinna rahvusvaheline kitarrikonkurss ja Gitarrenfestival Gevelsberg Saksamaal) ja esinenud mitmetel festivalidel nii Eestis kui väljaspool (Fiesta de la Guitarra, Pärnu Kitarrifestival, Viljandi Vanamuusika Festival, Tango Port Tallinn, SaitenReise Gitarrenfestival jt). Ta on soleerinud ka orkestri ees, esitades koos Pärnu Linnaorkestriga Heitor Villa-Lobose kitarrikontserdi (2010) ja Gennadi Tanieli kitarrikontserdi (2020, maailma esiettekanne). Ta on esinenud Tallinna Kitarrikvarteti, Ansambel U:, YXUS Ensemble´ jt. ansamblite koosseisus.
Alates 2015. a. annab ta igal hooajal kontserte ansambli Duo Telluur liikmena. Harvaesineva pillikooslusega duo (inglissarv, kitarr) on nüüdseks esinenud Eestis, Itaalias, Saksamaal ja Venemaal; 2020. a. ilmus ka duo debüütplaat “Evening Mosaic”.
Osta plaate:
Eesti Muusika Infokeskus

Tšellist Silvia Ilves sai esimesed muusikatunnid kaheaastasena oma emalt ning alustas kuueaastaselt tšelloõpinguid Tallinna Muusikakeskkoolis Mart Laasi juures. Ta jätkas pärast gümnaasiumi lõpetamist Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias Peeter Paemurru, Henry-David Varema ja Marko Ylöneni juhendamisel.
Silvia on regulaarselt esinenud Eesti Interpreedide Liidu, Eesti Kontserdi, kontserdiagentuuri Uus Kontsert jt. korraldajate kontserdisarjades ning on ka armastatud elektritšellist meelelahutusmaailmas. Ta tegutseb nii solistina, kammermuusikuna kui ka orkestrandina ning teeb koostööd artistidega nagu Age Juurikas, Marcel Johannes Kits, Paul Neitsov, Rein Rannap jpt. Alates 2017 a. on ta Kristjan Järvi asutatud Absolut Ensemble´I liige. Silvia on esinenud ka solistina ERSO ees Neeme Järvi juhatusel, esitades P. I. Tšaikovski ja H. Elleri teoseid. Alates 2015 a. on ta töötanud ERSO koosseisus ning mängib ka Eesti Sinfonietta (al. 2013) ja Põhjamaade Sümfooniaorkestri (al. 2015) koosseisudes.
Laiemale avalikkusele on Silvia tuntud ka ansambli “The Ilves Sisters” kaudu, mille koosseisus on ta andnud arvukaid kontserte üle Eesti. 2016. a. andis ta koos oma pianistist õe Liidia Ilvesega välja plaadi pealkirjaga „Ilves Sisters` Classical Favourites“.
Silvia on saavutanud auhinnalisi kohti mitmetel konkurssidel, näiteks II preemia Eduard Tubina nimelisel Keelpillimängijate Konkursil (2015), II preemia ja Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia eripreemia telekonkursil „Klassikatähed“ (2016) ning 2. preemia ja arvukalt eripreemiaid rahvusvahelisel Artur Kapi nimelisel Konkursil (2019).

Johannes Põlda alustas viiulimänguga Saaremaal Kuressaare Muusikakoolis Laine Sepa juhendamisel. Ta on lõpetanud Tallinna Muusikakeskkooli (õpetajad Ivi Tivik ja Mari Tampere-Bezrodny) ning omandanud bakalaureuse- ja magistrikraadi Sibeliuse Akadeemias prof. Mari Tampere-Bezrodny viiuliklassis. Johannes on end täiendanud Ameerikas Eastman School of Music’us prof Oleh Krysa viiuliklassis ning arvukates meistriklassides.
Aastatel 2018–2020 töötas Johannes Lapimaa Kammerorkestri teise kontsertmeistrina. Aastast 2019 on ta Eesti Sinfonietta kontsertmeister ning käesoleval aastal alustas ta Kuopio Sümfooniaorkestri esimese viiuli rühmakontsertmeistrina.
- aastal saavutas Johannes kolmanda koha telekonkursil „Klassikatähed“.
Ta on esinenud solistina Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri, Klaaspärlimäng Sinfonietta, Eesti Sinfonietta, Tallinna Kammerorkestri, Tbilisi Riikliku Sümfooniaorkestri jt orkestrite ees.
Eestis esines Johannes Põlda viimati 2020 a. detsembris, kus ta orkestriga Eesti Sinfonietta esitas Erkki-Sven Tüüri teise viiulikontserdi “Angel’s Share” ja oli solist ning kontsertmeister sama orkestri aastalõpukontserdil.

Triinu Piirsalu alustas viiuliõpinguid 7-aastaselt Tallinna muusikakoolis Katrin Talmari juhendamisel. 2014 -2019 õppis ta Tallinna muusikakeskkoolis Tiiu Peäske viiuliklassis. Alates sügisest 2019 õpib ta Sibeliuse Akadeemias Reka Szilvay viiuliklass is. Ta on osalenud mitmetes meistriklassides, näiteks Järvi Akadeemia, Astona Summer Music Academy, Allegro Vivo Summer Academy jt.
Ta on võitnud preemiaid mitmetel konkurssidel, näiteks III preemia ja Tallinna Filharmoonia eripreemia Eesti Keelpillimängijate Konkursil (2020), II preemia telekonkursil Klassikatähed (2020), II preemia Riias toimunud rahvusvahelise August Dombrovski nimelisel keelpillikonkursil (2017), II preemia Stockholmi rahvusvahelisel noorte muusikute konkursil (2014) ja mitmetel teistel konkurssidel.
Triinu on solistina esinenud Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri, Tallinna Kammerorkestri, Virumaa Kammerorkestri, Hiiumaa Kammerorkestri ja Tallinna Muusikakeskkooli sümfooniaorkestri ees. Tema viimaste olulisemate ülesastumiste hulka kuuluvad näiteks Jean Sibeliuse, Felix Mendelssohni ja Max Bruchi viiulikontsertide esitused.
Järgneva kahe hooaja jooksul on Triinut võimalik kuulda soleerimas Tallinna Kammerorkestri ees. Samuti esineb ta käesoleval aastal Eesti Kontserdi sarjas „Klassikatähed“.
Triinu Piirsalu mängib Jean-Baptiste Vuillaume’i viiulil (1846), mille on talle kasutamiseks andnud Sibeliuse Akadeemia.

Maria Goršenina on omandanud bakalaureuse- ja magistrikraadi Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias prof. Mari Tampere-Bezrodny viiuliklassis. Lisaks on ta täiendanud end meistrikursustel Saksamaal ja Prantsusmaal.
Käesoleval ajal töötab ta Rahvusooper Estonia kontsertmeistrina (II kontsertmeister, al. dets. 2020 asendajana I kontsertmeister).
Maria on solistina esinenud Rahvusooper Estonia ja Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia sümfooniaorkestrite ees. Hiljuti on ta üles astunud kvartetis New Moon ja Eesti Sinfonietta liikmena. Külalisena on ta mänginud Eesti Riiklikus Sümfooniaorkestris, Pärnu Linnaorkestris ja Narva Sümfooniaorkestris, kus ta on olnud ka kontsertmeister.
Maria on olnud tegev ka viiuliõppejõuna Tallinna Rahvusvahelises Koolis (International School Tallinn).

Meelis Orgse lõpetas Tallinna Muusikakeskkooli Mare Teearu viiuliklassis ning õppis seejärel aastatel 1999–2004 Eesti Muusikaakadeemias Andrus Haava ja Urmas Vulbi käe all. Aastatel 2005–2009 jätkas ta õpinguid Helsingis Sibeliuse Akadeemias barokkviiuli erialal Kreeta-Maria Kentala ja viiuli erialal Mari Tampere-Bezrodny juhendamisel. Aastatel 2011–2015 täiendas ta end barokkviiuli erialal Breemeni Kunstide Kõrgkoolis professor Thomas Alberti käe all. Barokkviiuliga on ta osalenud Sirkka-Liisa Kaakinen-Pilchi, Anton Stecki, Ann Wallströmi, Veronika Skupliku ja Irina Kisselova meistrikursustel.
Vabakutselise muusikuna on Meelis kaasa löönud paljudes vanamuusika ansamblites ja barokkorkestrites Eestis, Soomes ja Saksamaal. Aastaks 2007 valiti ta Euroopa Liidu Barokkorkestri koosseisu. Ta on Ensemble Nylandia (Soome) ja Breemeni Barokkorkestri (Saksamaa) liige ning mängib neis ka kontsertmeistrina. Samuti esineb ta barokiaegsetest sooloteostest koosnevate kavadega.
2004-2012 töötas ta Eesti Riikliku Sümfooniaorkestri koosseisus. Alates 2015. aastast on Meelis Orgse barokkviiuli ning varajast keelpillimängu puudutavate ainete õppejõud Eesti Muusika- ja Teatriakadeemias, samuti korraldab ta EMTA barokkorkestri projekte.